-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego, z uwagi na wartość, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320.) na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Termin składania ofert upływa dnia 27.12.2024 r. o godz. 11.00
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu komputerowego - III/2024 (v.2) -
W związku z wycofaniem się oferenta firmy Framko 2 spółka jawna J. Strykowski S. Miazga z woli podpisania umowy na na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania III/2024, na który firma ta przedstawiła najkorzystniejszą cenowo ofertę, mieszczącą się w założonym przez Instytut budżecie, anulujemy postępowanie.
Pozostałe oferty przekraczały budżet jakim w ramach dofinansowania dysponuje Instytut.
Rozwiń artykuł Anulowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania III/2024 -
W terminie składania ofert czyli do dnia 11.12.2024r. do godziny 11:00 wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferent
Oferta brutto
Miejsce w rankingu
1
Prefer Sp.Jawna
ul. Solec 30 lok.15
00-403 Warszawa37 507,76 zł
III miejsce
2
GIGA MULTIMEDIA
ul. Włodarzewska 65B
02-384 Warszawa33 904,95 zł
II miejsce
3
Framko 2 spółka jawna
J. Strykowski S. Miazga
ul. Duża 2232 392,15 zł
I miejsce
Wszystkie oferty kompletne i złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców. Zamówienie zostanie udzielone firmie Framko 2 spółka jawna J. Strykowski S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, która złożyła najkorzystniejszą ofertę cenową do tego zapytania, tj. 32 392,15 zł bruttoRozwiń artykuł Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania III/2024
-
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego, z uwagi na wartość, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320.) na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Termin składania ofert upływa dnia 11.12.2024 r. o godz. 11.00
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu komputerowego - III/2024 -
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
w trybie zapytania ofertowego
Zapytanie ofertowe nr 012/10/2024W dniu 22.10.2024r. zaproszono wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe. Zapytanie zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej www.ispan.nowybip.pl.
W terminie składania ofert czyli do dnia 08.11.2024r. do godziny 12:00 wpłynęło 6 ofert:
Lp.
Nazwa firmy
kwota brutto
punkty za cenę
ilość zrealizowanych audytów programów EU
punkty za doświadczenie
całkowita ilość punktów
miejsce
w rankingu
1
KPW Audytor
Sp. z o.o.ul.Tymienieckiego 25C/410
90-350 Łódź
15 129,00
49
29
40
89
II
2
Kancelaria Biegłego Rewidenta
dr Ernest Podgórski
ul. Śliwkowa 1A
81-198 Pierwoszyno
12 300,00
60
872
40
100
I
3
Audit Lab
Sp. z o.o.ul. Armii Krajowej 15/7
45-071 Opole
25 522,50
29
18
40
69
IV
4
VERUM Doradztwo i Zarządzanie
Bożena Błaszczyk
Al. Roździeńskiego 90/145
40-203 Katowice
42 736,00
17
powyżej 16
40
57
V
5
Grupa Gumułka- Audyt Sp. z o.o. Sp.k.
Ul. Jana Matejki 4
40-077 Katowice
47 724,00
15
25
40
55
VI
6
Kancelaria Rachunkowo-Audytorska Biegły Rewident Tomasz Niedźwiedź
Ul. Wojska Polskiego 91
86-100 Świecie
17 800,00
41
13
30
71
III
Wszystkie oferty kompletne i złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców.
Punkty przyznawane wg. sumy dwóch kryteriów:
1) Cena.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
2) Doświadczenie audytora wg skali:
a) realizacja do 4 audytów projektów ramowych UE – 10 punktów,
b) realizacja 5 -10 audytów projektów ramowych UE – 20 punktów,
c) realizacja 11-16 audytów projektów ramowych UE – 30 punktów,
d) realizacja powyżej 16 audytów projektów ramowych UE – 40 punktów.
Zamówienie zostanie udzielone firmie Kancelarii Biegłego Rewidenta dr. Ernesta Podgórskiego ul. Śliwkowa 1A, 81-198 Pierwoszyno, która uzyskała najwyższą liczbę punktów (100) do tego zapytania oraz zaoferowała cenę usługi w najniższej wysokości tj. 12 300,00 zł brutto
Rozwiń artykuł Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę audytu zewnętrznego projektu badawczego ERC -
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego, z uwagi na wartość, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320.) na usługę badania sprawozdań finansowych.
Termin składania ofert upływa dnia 08.11.2024 r. o godz. 12.00
W formularzu ofertowym została dokonana korekta wykreślającą podanie ceny za konkretne etapy audytu a pozostawiona jedynie cena całkowita brutto usługi audytu. ( Załącznik nr 2)
-
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
w trybie zapytania ofertowego
Zapytanie ofertowe nr 011/09/2024- Przedmiot zamówienia: usługa audytu zewnętrznego sprawozdań finansowych Instytutu Slawistyki PAN w Warszawie (zwanym dalej „Instytutem”) za rok obrotowy 2024 oraz za rok obrotowy 2025 obejmujące okres od 01.01.024r. do 31.12.2024 r. oraz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. a także sporządzenie sprawozdania z tych badań.
- W dniu 1.10.2024r. zaproszono wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu poprzez zapytanie ofertowe. Zapytanie zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej www.ispan.nowybip.pl.
- W terminie składania ofert czyli do dnia 15.10.2024r. do godziny 15:00 wpłynęło 6 ofert:
Lp.
Oferent
Oferta netto
za 2 lata
(2024 i 2025)Oferta brutto
Miejsce w rankingu
1
„BILANS-REWID-STANDARD”
Biegli Rewidenci i Doradcy Finansowi
SP z o.o.
ul. Opinogórska 4/35,
04-039 Warszawa40 000 zł
49 200 zł
V
2
Grupa POL-TAX
ul. Bora Komorowskiego 56C/91
03-982 Warszawa51 400 zł
63 222 zł
VI
3
AUDIT CONSULT Sp. z o.o.
ul. Belgradzka 14/6
02-783 Warszawa36 000 zł
44 280 zł
III
4
KPW Audytor Sp. z o.o.
ul. Tymienieckiego 25C/410
90-350 Łódź35 700 zł
43 911 zł
II
5
brak zgody na publikację nazwy firmy
39 800 zł
48 954 zł
IV
6
ULIVEX-EXPERT Sp. z o.o.
ul. Chłodna 20/65
00-891 Warszawa30 000 zł
36 900 zł
I
4. Najlepszą cenowo ofertę złożyła firma : ULIVEX-EXPERT Sp. z o.o., ul. Chłodna 20/65, 00-891 Warszawa, tj. 36 900,00 zł brutto i ta firma zostanie przedłożona do rekomendacji Prezesa Polskiej Akademii Nauk, który zadecyduje czy możemy z nią nawiązać umowę.
Rozwiń artykuł Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę audytu zewnętrznego sprawozdań finansowych Instytutu Slawistyki PAN -
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego, z uwagi na wartość, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320.) na usługę badania sprawozdań finansowych.
Termin składania ofert upływa dnia 15.10.2024 r. o godz. 15.00
Rozwiń artykuł Zapytanie Ofertowe dotyczące przeprowadzenie badania sprawozdań finansowych Instytutu Slawistyki PAN za lata 2024-2025 -
Zamówienie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia DARIAH-PL w KPO.
W terminie składania ofert czyli do dnia 09.09.2024r. do godziny 13:00 wpłynęło 6 ofert.
W związku z niepewnością, czy wszystkie oferty uwzględniały system Microsoft Windows 11 w wersji PRO, zadano dodatkowe pytanie wszystkim sześciu oferentom i do końca dnia 11.09.2024 r. otrzymano następujące oferty:Lp.
Oferent
Oferta brutto
Miejsce w rankingu
1.
x-kom
ul. Bojemskiego 25
42-202 Częstochowa37505,00 zł
III miejsce
2.
Centrum Informatyczne PolSoft
ul. Bukowiecka 92
03-893 Warszawa38136,15 zł
V miejsce
3
Prefer Sp.Jawna
ul. Solec 30 lok.15
00-403 Warszawa34510,11 zł
I miejsce
4.
GIGA MULTIMEDIA
ul. Włodarzewska 65B
02-384 Warszawa38991,00 zł
VI miejsce
5.
Framko 2 spółka jawna
J. Strykowski S. Miazga
ul. Duża 2237849,17 zł
IV miejsce
6.
INFOS
ul. Jagiellońska 8
80-371 Gdańsk34777,02 zł
II miejsce
Wszystkie oferty kompletne i złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców.Zamówienie zostanie udzielone firmie Prefer Sp. jawna, ul. Solec 30 lok.15, 00-403 Warszawa, która złożyła najkorzystniejszą ofertę cenową do tego zapytania, tj. 34510,11 zł bruttoRozwiń artykuł Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania II/2024 -
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, do którego, z uwagi na wartość, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605.) na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Termin składania ofert upływa dnia 09.09.2024 r. o godz. 13.00
W związku z pytaniem dotyczącym pozycji 1. czyli laptopa i systemu Microsoft Windows 11. Prosimy o przedstawienie ofert na wersje Proffesional.
Zamówienie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia DARIAH-PL w KPO.