-
DYREKTOR
INSTYTUTU SLAWISTYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
OGŁASZA KONKURSna stanowisko adiunkta/adiunktki
do Zakładu JęzykoznawstwaWymagania
- stopień doktora nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo lub pokrewnych uzyskany do 7 lat przed ogłoszeniem konkursu
Rozwiń artykuł Konkurs na stanowisko adiunkta/adiunktki do Zakładu Językoznawstwa
- dorobek naukowy w zakresie badań nad dziedzictwem językowym w Polsce, w szczególności na obszarze Mazur i dawnych Prus potwierdzony w publikacjach
- doświadczenie w prowadzeniu badań terenowych
- znajomość uwarunkowań socjolingwistycznych grup mniejszościowych na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej
- doskonała znajomość języka angielskiego i polskiego (poziom co najmniej C1) oraz wybranego języka lub etnolektu mniejszościowego.
- doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji grantów finansowanych przez instytucje zewnętrzne (np. NCN, NPRH, NCBiR, granty europejskie); -
DYREKTOR
INSTYTUTU SLAWISTYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
OGŁASZA KONKURS
na stanowisko adiunkta/adiunktki
do Zakładu Badań NarodowościowychWymagania
- stopień doktora nauk humanistycznych lub społecznych w dyscyplinie nauki o kulturze i religii, nauki o mediach lub pokrewnych uzyskany do 7 lat przed ogłoszeniem konkursu
- dorobek naukowy w zakresie badań nad tożsamością narodową, krytycznej analizy dyskursu, języka mediów, potwierdzony w publikacjach
- zainteresowania naukowe związane ze studiami postkolonialnymi oraz regionem Europy Środkowo-Wschodniej, zwłaszcza Ukrainą,
- doskonała znajomość języka angielskiego i polskiego (poziom co najmniej C1) oraz wybranego języka słowiańskiego.
- doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji grantów finansowanych przez instytucje zewnętrzne (np. NCN, NPRH, NCBiR, granty europejskie);
Mile widziane
Rozwiń artykuł Konkurs na stanowisko adiunkta do Zakładu Badań Narodowościowych
- znajomość języka ukraińskiego
- znajomość programów do analizy danych jakościowych
- propozycja indywidualnego lub zespołowego projektu badawczego
- doświadczenie w zakresie dydaktyki i upowszechniania nauki.